HTML

Sminktrend

Minden, ami smink, szépségápolás, kozmetika.... A sminkművészet gyönyőrűségei és a kedvenceim...

Friss topikok

2011.08.18. 11:40 Winni

A látszat csal - Sephora Green szemhéjpúder-varázs

 

A zöldes árnyalatú sminkekről mindenkinek a tavasz jut eszébe, pedig én nemrég, a nyári forróságban készítettem egy gyönyörű alkalmi sminket Sephora  Green szemhéjpúderrel, amit korábban már egy fotózáshoz is használtam…Sokan meglepődnének, hogy egyáltalán nem olyan sötét és intenzív, mint első ránézésre!

Nagyon megtetszett, és arra jutottam, hogy sokkal több figyelmet érdemel, így egyből két fotót is mutatok róla, mindkét smink az említett szemhéjpúderrel készült, és minden várakozásomat felülmúlta! Fantasztikusan kiemeli a szemet, és láthatjátok, hogy extrémebb, bevállalósabb formában is mutatós,  de szolidabb változatban egy füstös szemet is megszínesít!

 

Az idei nyár nem hiába szól az élénk színekről sminkben és divatban egyaránt, szerintem mindenképp érdemes kísérletezni! Te kipróbálnád?

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotó saját smink green sminkes make up szemhéjpúder sephora alkalmi smink zöld smink


A bejegyzés trackback címe:

https://sminktrend.blog.hu/api/trackback/id/tr473162438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása